Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat zakupów u Yeah Bunny?

Poznaj najczęściej zadawane pytania:


1.    W jakim czasie realizowane są zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 2-5 dni roboczych.

Zawsze jednak staramy się, by paczki dotarły do Was jak najszybciej.

Każde zamówienie traktujemy bardzo indywidualnie, możecie więc być pewni, że będą pięknie zapakowane. Jesteśmy w tym najlepsi! :)

Do każdego zamówienia dołączamy także kopertę z naszymi naklejkami.

 

2.    Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki różnią się w zależności od wybranej opcji dostawy.

Paczki wysyłamy kurierem DPD lub do paczkomatów INPOST, z przedpłatą i za pobraniem. Istnieje też możliwość wysyłki zagranicznej Pocztą Polską do każdego miejsca na świecie.

 

Koszt wysyłki

Przesyłka kurierska

Paczkomaty INPOST

Worldwide shipping

przedpłata

10 zł

10 zł

30 zł

za pobraniem

11 zł

----

----

 

3.    W jaki sposób można dokonać płatności za zakupione produkty?

Istnieje kilka możliwości zapłaty za zamówienie:

-       szybki przelew elektroniczny online

-       Paypal (płatność kartą)

-       przelew tradycyjny

-       płatność przy odbiorze

Przy płatności przelewem tradycyjnym zalecamy przesłanie potwierdzenia wpłaty na adres shopping@yeah-bunny.pl, znacznie przyspieszy to realizację zamówienia.

 

4.    Podczas dokonywania przelewu elektronicznego online wystąpił błąd. Co mogę zrobić?

Istnieje możliwość dokonania zapłaty poprzez przelew tradycyjny.

Należy pamiętać, aby w tytule znalazło się imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Dane do przelewu tradycyjnego:

mbank

72 1140 2004 0000 3302 7430 7936

Yeah Bunny

Rozwadowska 24

37-450 Stalowa Wola


 

5.    Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na wpłatę oczekujemy do 7 dni. Po tym czasie zamówienie jest anulowane.

 

6.    Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT?

Oczywiście, wystarczy zaznaczyć taką opcję w trakcie składania zamówienia.

 

7.    Czy mogę dokonać zmiany zamówienia?

Istnieje możliwość zmiany zamówienia tylko jeśli nie zostało przekazane do realizacji. W tym celu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta (shopping@yeah-bunny.pl) jak najszybciej to możliwe.

 

8.    Czy mogę anulować powtórzone zamówienie?

Tak jak w przypadku zmiany zamówienia jest to możliwe jedynie wtedy, gdy zamówienie nie zostało przekazane do realizacji. W tym celu zalecany jest kontakt z naszym działem obsługi klienta (shopping@yeah-bunny.pl).

 

9.    Istnieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego rzeczy zamówionych na naszej stronie internetowej.

 

10.  Gdzie mogę kupić wasze rzeczy stacjonarnie?

Nasze ubrania można znaleźć na całym świecie!

W zakładce shops znajduje się aktualna lista sklepów, gdzie znajdują się nasze rzeczy. W chwili obecnej jest to aż 13 sklepów na całym świecie!

Oprócz tego prowadzimy sprzedaż internetową na platformach m.in. Showroom, Etsy, Nasty Gal, Nylon, Fancy, Dolls Kill czy Zoopa.

Więcej informacji można znaleźć tutaj: http://yeah-bunny.pl/strona/shops

 

11.  Co mogę zrobić jeśli wybrany produkt okaże się za duży lub za mały?

Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby tego dokonać należy odesłać nam produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu lub wymiany oraz paragonem na adres:

Yeah Bunny

Rydygiera 8, Budynek 18, III piętro

01-793 Warszawa


Wszystkie formularze dostępne są tutaj: http://yeah-bunny.pl/strona/zwroty

Zwracane bądź wymieniane rzeczy nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania.

W przypadku wymiany to My pokrywamy koszt wysyłki do Klienta. Nie musisz więc martwić się już o kolejne koszty ;)

 

12.  Jak mogę dokonać reklamacji wadliwego produktu?

Jeśli zakupiona rzecz okaże się wadliwa należy odesłać ją wraz z wypełnionym formularzem i paragonem na ten sam adres co w przypadku zwrotów. Czas rozpatrzenia reklamacji to około 2 tygodnie.

Wszystkie formularze można pobrać tutaj: http://yeah-bunny.pl/strona/zwroty

 

13.  Jak dobrać odpowiedni rozmiar ubrań?

Tabela rozmiarów znajduje się przy każdym naszym produkcie, a także tutaj: http://yeah-bunny.pl/strona/sizes

Zawsze jednak zalecamy kupno większego rozmiaru, tak by czuć się swobodnie i luźno. Ubrania oversize zawsze wyglądają korzystniej.

W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta.

 

14.  Gdzie szyte są wasze ubrania?

Wszystkie nasze ubranie szyte są w Polsce przez nasze szwalnie, z czego jesteśmy najbardziej dumni. Używamy najwyższej jakości materiałów, głównie bawełny z certyfikatem Oeko-Tex 100 klasa I.

Dzięki wysokiej jakości materiałom uzyskujemy bardzo trwałe ubrania.

Wstępnie każdy materiał jest poddawany badaniom oraz kilkukrotnie prany i testowany. Czuwamy nad każdym etapem produkcji i dbamy o to, by wszystko było idealnie wykończone.

 

15.  Jak dbać o ubrania by cieszyć się nimi jak najdłużej?

Ubrania należy prać w 30 stopniach lub ręcznie oraz prasować na lewej stronie.

Nie należy także suszyć ich w suszarce. Wtedy możemy mieć pewność, że będą nam służyły na długie lata.

 

16. Jak można się z nami skontaktować?

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie zamówienia, doboru rozmiaru lub po prostu chciałbyś się czegoś dowiedzieć pisz na shopping@yeah-bunny.pl, nasz dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji. :)

 

Casting

Zawsze jesteśmy otwarci na nowe dziewczyny YB! Sesje zazwyczaj odbywają się w Warszawie. Jeśli myślisz, że pasujesz do naszego świata wyślij wiadomość zawierającą zdjęcia i opis na adres: casting@yeah-bunny.pl

 

Bloggers, Press and Photographers

Yeah Bunny współpracuje z prasą, blogami i fotografami z całego świata! Jeśli jesteś chcesz z nami współpracować pisz na: ilove@yeah-bunny.pl

 

17. Gdzie jeszcze mogę was znaleźć ?

Wszędzie! Jesteśmy na facebooku, instagramie, snapchacie, mamy tumblra i bloga! :) Wszystkie adresy można znaleźć poniżej.

 https://www.snapchat.com/add/yeahbunnystore

https://www.facebook.com/YeahBunnyStyle/

https://www.instagram.com/yeah_bunny/

http://yeah-bunny.tumblr.com/

http://blog.yeah-bunny.com/